منتديات شبح الهكر
   معافه    
    و11و
اهلآ وسهلا فيك في منتدانا اذا لم تكن مسجل معنا يا ريت تتكرم وتكون من اسرتنا واذا كنت مسجل تفضل بدخول
   ولكموو
منتديات شبح الهكر
   معافه    
    و11و
اهلآ وسهلا فيك في منتدانا اذا لم تكن مسجل معنا يا ريت تتكرم وتكون من اسرتنا واذا كنت مسجل تفضل بدخول
   ولكموو
منتديات شبح الهكر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

انا عارف انو مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الحوت الجانح (الزفت)هـكـر
عضو نشيط
عضو نشيط

البلاد : انا عارف انو  مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو 6ih0yw
ذكر العـمل : انا عارف انو  مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو Iqwoc3
مزاجك : انا عارف انو  مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو Nx2utz
هــوايـتـك : انا عارف انو  مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو 206fp5s
رابط منتداك \ موقعك : انا عارف انو  مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو 1kprk
احترام قوانين المنتدى : انا عارف انو  مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو Qssci8
تاريخ الميلاد : 17/07/1988

انا عارف انو  مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو Empty
مُساهمةموضوع: انا عارف انو مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو   انا عارف انو  مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو I_icon_minitimeالجمعة أبريل 02, 2010 1:56 pm

صباح الخير يا احلى اعضاء جيت بعض غيبه استمرت اسابيه بس الغيبه مش للهو كانت بل كانت لعمل ضربه قويه مو ضعيفه للدوك نت بلس والحمد لله توسلت الى فكره وضربه جديده

للدوك نت بلاس المهم ندخل بالموضوع الثغرات الى اكتشفت فى الدوك نت بلس وهى تتلخص فى الاتى

1-الدخول مخفى 2-نسخ النكات 3-اكواد تعليق وهى الاهم فى موضوعى انهارده الحركه الشبيه بالطرد بتتلخص فى الاتى فى اكواد كتير ظهرت المهم الاستخدام اولا وبدايه الدرس

اولاا ادوات الاستخدام وهى تتمسل فى الاتى

1-اشد الاكواد الى تعلق الدوك نت 2-طريقه تغير الاى بى بدون برنامج عشات تكون اسرع فى الدخول للشات تانى
والاادوات دى انا رفكهم نوت باد به 9 اكواد والاخر به طريقه فك الباند عن طريق تغير الاىبى

كده يبقى ادواتك جاهزه نخش فى الاهم اولا بتخش الشات 4 نكات لو عايز تزود يبقى تمام

بعض ماتخش 4 نكات تنسخ بالتكست كود واحد بس فى 4 نكات فى كل نك نفس الكود

وتدوس انتر بتنزل الاكواد على العام ولما هتكررها مرتين بنفس الكود تذهب للكوات تانى وتنسخ كود اخر وتدعه مرتين

وبعدها بتروح لاكواد وتنسخ كود اخر وهكذا وهذه الحركه حتى لاا يقولك لك الشات عدم التكرار

وهذه الحركه بتخليك او بمعنى بتخلى الاكواد وكانها كلام عادى ببتكلم بيه فى الشات ويعتبر كسر حمايه بس بفكره حلوه

وبكده يبقى خلينا الاكواد مغرقه العام وراح تشوف الزوار هيعملو ايه هيطر الزوار بعض ما يعلق الشات تماما باغلااقه ويبقى بكده انتى طرده بس برده بفكره حلوه

وفيها فيدتين كثره تنوع الاكواد وتفاوت قوتها هيؤدى الى تعليق الشات تماما يعتر مثل

توجيه صاروخ واحد فيضعف بس اما عند توجيه قاعده صاوريخ فياثر ويهدم

ملااحوظه 9 اكواد عند تجربتها هتلااقى منهم 3 او 4 شغلين عندك بالشات يعنى الاكواد شغاله على كل الشات الى بيشتغل منهم هتعمل بيهم الى قولت عليه

بس مش هيقلو عن 3 اكواد

خلقت الحمايه لكى تخترق بطريقه مباشره او غير مباشره
.

مثــــل مـــأ عملــــت انـــــأ

المهم لاتنســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـو الردود لكى اتحمس بالله عليكـــــــــــــــــــــ/م

باى دوك نت

.@.ଷଷଷఔఔఔఔଷଷଷఔఔఔఔଷଷଷఔఔఔఔଷଷଷఔఔఔఔଷଷଷఔఔఔఔଷଷଷఔఔఔఔଷଷଷఔఔఔఔଷଷଷఔఔఔఔଷଷଷఔఔఔఔଷଷଷఔఔఔఔଷଷଷఔఔఔఔଷଷଷ.@..@.ଷଷଷఔఔఔఔଷଷଷఔఔఔఔଷଷଷఔఔఔఔଷଷଷఔఔఔఔଷଷଷఔఔఔఔଷଷଷఔఔఔఔଷଷଷఔఔఔఔଷଷଷఔఔఔఔଷଷଷఔఔఔఔଷଷଷఔఔఔఔଷଷଷఔఔఔఔଷଷଷ.@.

......................

.@.ൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ.@.౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔൠ౪ఔ.@.

.....................

.@.://:..శఠరఔథదధనసఈఇఇఁఔભભભఈఇఇఁఔભભભఈఇೠಌಌಌೠ౪శఠరఔథదధనసఈఇఇఁఔભભભఈఇఇఁఔભભભఈఇೠಌಌಌೠ౪శఠరఔథదధనసఈఇఇఁఔભભભఈఇఇఁఔભભભఈఇೠಌಌಌೠ౪శఠరఔథదధనసఈఇఇఁఔભભભఈఇఇఁఔભભભఈఇೠಌಌಌೠ౪ఔભભભఈఇఇఁఔભભભఈఇೠಌಌಌೠ౪ఔભભભఈఇఇఁఔભભભఈఇೠಌಌಌೠ౪ఔભભભఈఇఇఁఔભભભఈఇೠಌಌಌೠ౪ఔભભભఈఇఇఁఔભભભఈఇೠ

....................

.@.౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪.@.

...................

::.@.::ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪ஃ౪

...................

.@.౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪౪.@.Ϡ₡ಞౠಞಞౠಞౠಞౠౠಞౠಞౠಞಞౠಞౠಞౠಞౠಞౠಞౠ.@.ౠಞ౪౪ಞౠౠಞ౪౪ಞౠౠಞ౪౪ಞౠౠಞ౪౪ಞౠౠಞ౪౪ಞౠౠಞ౪Ϡ₡..@.Ϡ₡ಞౠಞಞౠಞౠಞౠౠಞౠಞౠಞಞౠಞౠಞౠಞౠಞౠಞౠ.@.౪౪౪౪౪౪

..................

.:://::.ఏఏఏఏఏఏఏఈఈఈయఈఈఈఇఈఈఈఈભભભఇఇఇఇભભભఇਊਉఇఇఇભભભఔఈఈఈఇਊਉఈఇఇఇఇఈఈఇఔਊਉఔఇఇఇఇఔఈఈఈఇఈఈఈఇఈఈભભભఇఇఇఇભભભఇਊਉఇఇఇભભભఔఈఈఈఇਊਉఈఇఇఇఇఈఈఇఔਊਉఔఇఇఇఇఔఈఈఈఇఈఈఈఇఈఈભભભఇఇఇఇભભભఇਊਉఇఇఇભભભఔఈఈఈఇਊਉఈఇఇఇఇఈఈఇఔਊਉఔఇఇఇఇఔఈఈఈఇఈఈఈఇఈఈભભભఇఇఇఇભભભఇਊਉఇఇఇભભભఔఈఈఈ

.................

.@.ఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔఔ.@.

.................

.@.౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ౪ఔ.@..@.
معلش بقى عشان المنتدى مش بعرف فيه ومعرفتش ارفق الملفات الموضوع ده حصرى ومش حصرى لانو انا اعرتو فى المنتدى الى كنت فيه وبعدين حذفته يعنى اطمنو انو حصرى ومستنى تقيمك يا احلى شـبــح
عضو نشيط
عضو نشيط

البلاد : انا عارف انو  مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو 6ih0yw
ذكر العـمل : انا عارف انو  مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو Iqwoc3
مزاجك : انا عارف انو  مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو Nx2utz
هــوايـتـك : انا عارف انو  مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو 206fp5s
رابط منتداك \ موقعك : انا عارف انو  مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو 1kprk
احترام قوانين المنتدى : انا عارف انو  مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو Qssci8

انا عارف انو  مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا عارف انو مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو   انا عارف انو  مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو I_icon_minitimeالجمعة أبريل 02, 2010 4:08 pm

مـــــــــــــــــــــــــــــنتظــــــــر تقيمك يـــــــا شـــــبــــــــوحـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وتـــــــــــــــــــــــــــــــقــــــــــــــــــــبـــــــــــــــل مـــــــــــــــــــــــــــــــرورى
عضو نشيط
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: انا عارف انو مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو   انا عارف انو  مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو I_icon_minitimeالسبت أبريل 03, 2010 9:50 am

فيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنك يا شـبــح انا عايزك تقيم الموضوعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ/////
شـبح
Admin (مدير المنتدى)
Admin (مدير المنتدى)
شـبح

البلاد : انا عارف انو  مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو Zx0jmx
ذكر العـمل : بــحـــار
مزاجك : انا عارف انو  مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو 2iqjo60
هــوايـتـك : انا عارف انو  مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو 2uzp09j
رابط منتداك \ موقعك : www.ghost.dahek.net
تاريخ الميلاد : 28/07/1993

مُساهمةموضوع: رد: انا عارف انو مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو   انا عارف انو  مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو I_icon_minitimeالسبت أبريل 10, 2010 10:23 pm

Twisted Evil الموضوع منقول بس شكرآآ يا احلى حوت

ارجوك اعذرني بس والله مشغول يعني مش عارف على مين ومين الحق

آآآسف على الرد المتأخر
ويارب انك تضيف رد عشان اتأكد انك مو زعلان
http://ghost.dahek.net
عضو نشيط
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: انا عارف انو مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو   انا عارف انو  مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو I_icon_minitimeالسبت أبريل 10, 2010 10:50 pm

حمدلا على سلامتك اولا وثانيا انا ازعل من الدنيا كلها ومزعلش منك يا احلى شبح ويشرفنى انك ترد على موضوعى ده شرفى ليا اعتز بيه وربنا يعنك يا بطل ودايما تسعدنا با فكارك الجامده اوى دى وتقبل مرورى يا احلى شـبــح
شـبح
Admin (مدير المنتدى)
Admin (مدير المنتدى)
شـبح

البلاد : انا عارف انو  مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو Zx0jmx
ذكر العـمل : بــحـــار
مزاجك : انا عارف انو  مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو 2iqjo60
هــوايـتـك : انا عارف انو  مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو 2uzp09j
رابط منتداك \ موقعك : www.ghost.dahek.net
تاريخ الميلاد : 28/07/1993

مُساهمةموضوع: رد: انا عارف انو مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو   انا عارف انو  مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 14, 2010 6:34 pm

Twisted Evilووووووووووووووووو على راسي

انا عارف انو  مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو 36_1_27
http://ghost.dahek.net

انا عارف انو مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» انا عارف انو مفيش موضوعات بعد موضوعات حبيبى الشـبــح انا وضعت موضوع من جهدى الخاص ويارب يعجبكو
» نك نيم للشات > لا يقبل الخاص > أول أسم > لونه أزرق > يدخل الغرف السري
» احمد ربك اذا وضعت يدك على قلبك
» قصة فتاة وضعت الكاميرا في بيتها .......... وشوفو شو صارلها
» Happy_Tree_Friends_-__You_re_Baking_Me_Crazy_.flv سيظهر ارتباط التنزيل الخاص بك