منتديات شبح الهكر
   معافه    
    و11و
اهلآ وسهلا فيك في منتدانا اذا لم تكن مسجل معنا يا ريت تتكرم وتكون من اسرتنا واذا كنت مسجل تفضل بدخول
   ولكموو
منتديات شبح الهكر
   معافه    
    و11و
اهلآ وسهلا فيك في منتدانا اذا لم تكن مسجل معنا يا ريت تتكرم وتكون من اسرتنا واذا كنت مسجل تفضل بدخول
   ولكموو
منتديات شبح الهكر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

احلى نكت

كاتب الموضوعرسالة
شـبح
Admin (مدير المنتدى)
Admin (مدير المنتدى)
شـبح

البلاد : احلى نكت Zx0jmx
ذكر العـمل : بــحـــار
مزاجك : احلى نكت 2iqjo60
هــوايـتـك : احلى نكت 2uzp09j
رابط منتداك \ موقعك : www.ghost.dahek.net
احترام قوانين المنتدى : احلى نكت Qssci8
تاريخ الميلاد : 28/07/1993

احلى نكت Empty
مُساهمةموضوع: احلى نكت   احلى نكت I_icon_minitimeالسبت يناير 23, 2010 1:12 pm

مرة خمسة صعايدة دخلوا كلية الهندسة اثنين طلعوا مهندسين وثلاثة طلعوا مدينة نصر

-مرة واحد صعيدى لاقى محل نت كافية مكتوب علية الساعة ب 10 جنية . راح دخل وسال هيا ضد المية؟؟

ياعوضين بنتك ماتت قام الصعيدى وبسرعة رمى نفسه من الطابق العاشرلما وصل الطابق الثامن تذكر انه ما عندوش بنت لما وصل السادس تذكر انه مش متجوزلما وصل للرابع تذكر انه مش عوضين ولكنه حسنين لما وقع عالارض ماحصلش حاجة

ولد يسأل ابوه .... هل الحب اعمى ؟؟؟ رد عليه ابوه .. وقال : شوف امك وانت تعرف

واحد غبي عنده ارق ومش عارف ينام....قال له صاحبه عندي لك طريقة للنوم مؤكدة...عد من واحد الى خمسميه... أخونا مكدبش خبر... وأول ما الدنيا ليلت راح للسرير وبدا يعد .. واحد .. اثنين .. ولما وصـل الى ميه وتسعة وتسعين ...كبس عليه النوم … قـام جري غـسـل وشه ورجــع للـسـريـر يـكـمـل الـعـد

مرة واحد غبى ماشى فى الشارع لقى قرد خده و مشي بيه قابل عسكرى مرور سألوا اودى القرد ده فين العسكرى قال له وديه جنينة الحيوان تانى يوم معدى بالقرد العسكرى قال له مش قلتلك وديه جنينة الحيوان قال له ما أنا وديته امبارح ، النهاردة بقى هاوديه السينما

مرة واحد كسلان قوي محكوم عليه بالاعدام فسالوه نفسك في ايه قبل ماتموت قال نفسي اشرب كوباية مياه قالوا لو روح اشرب قال لسة ها اروح واجي اعدم ياعم

مرة واحد اشتري عيش سخن وداه للدكتور

مره كهربائي مراته حامل جابلها مولد

الابن: بتعمل اية يابا؟؟
الاب: بكتب جواب لعمك
الابن: هو انت بتعرف تكتب؟؟
الاب: يعني هو عمك اللي بيعرف يقرا يا فالح

مره تلميذ بيسال الاستاذ بيقول له: هم ممكن الانسان يعاقب على حاجه معملهاش؟ قال له لا طبعا . ففرح التلميذ اوي وقال له "خلاص انا معملتش الواجب

http://ghost.dahek.net

احلى نكت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» احلى زخارف شات
» آحلى رمز لتعلييييق الشات
» احلى نكات للشات ومزخرفه
» Email Password Hacking 2.2 برنامج اختراق احلى الايميلات
» آآآآآآآآه احلى اغنيه لعيال الغربيه (الحياه مستمره)